2013. április 28., vasárnap

Patak és cső



A Peni markec mellett folyik egy patak. Ez a rajz itt készült, a patakba egy csőből víz folyik. Senkit nem érdekel a patak se és a kifolyó sem, én viszont a patak melletti betonra festettem sok éve életem első graffitijét... Nagyon halványan - vagy már csak én látom - még ott vannak a fekete vonalak... Akkor úgy rajzoltam, most így.

A5, golyóstoll, vizes tus

There is a small stream at the PennyMarket's car park. This picture was made there, its a huge pipe, water's flowing out of it. No one cares neither the stream nor the tube. But me. Long time ago I made my first graffiti next to this stream. The picture's faded but I still can see the black lines. I've changed my tools and drawing method since then...

A5 size, ballpoint pen, inkwash

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése